Blog

SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 1

PAZARI TANIMAK- MARKA KONUMLANDIRMAYA GİRİŞ

Pazarlamanın da kendine göre kuralları ve doğruları var. Bu doğruların ıskalanması ya da hak ettiği özenin gösterilmemesi markalara “geride kalma cezası” olarak dönüyor. Pazar analizini nasıl yapacağınız ile detaylı ve doğru bilgiyi, bu ve sonraki haftalarda yayınlayacağımız Pazar Analizi II ve III. adlı yazılarda okuyabileceksiniz. Lovemark Blog’u takip etmeye devam edin.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

SOSYAL MEDYADA ÖZEL ALAN ALGISI GELİŞİYOR

Sosyal medya platformlarının kişisel bilgileri ne derecede kullanıp kullanmadığı ve bu bilgilerin özellikle reklamlar için dijital ayak izleri olarak depolanması hep...

Daha fazla